tirsdag den 24. februar 2015

Tegn or Die. Nu med pest.

Er altid den dramatiske type. 
Forklaring følger. 




17. Feb. I strikkeklubben har vi startet en erotisk bogklub. 




18. Feb: Det perfekte stykke værktøj!





19. Feb: Rammer mig hele tiden i skallen , når jeg øver tricks.





20. feb. Nevøer gad godt prøve at jeg sov hos dem. Nevøer kan få mig til næsten alt.





21. Feb. Jeg er vinterfed. Det huer mig ikke.





22. Feb: Astrid Lindgren. Så dokumentar og blev inspireret af hendes rummelighed.






23. Feb. Siger ikke at jeg er alvorligt syg, siger bare at lægen bør klæde sig fornuftigt på.

2 kommentarer:

  1. Jual obat aborsi 100% manjur. Informasi lebih lanjut Hub 082244058007 atau kunjungi https://klinik-aborsiaman.com


    Jual Obat Aborsi samarinda

    Jual Obat Aborsi makasar

    Jual Obat Aborsi surabaya

    SvarSlet
  2. Jual obat aborsi 100% manjur. Informasi lebih lanjut Hub 082244058007 atau kunjungi klinik-aborsiaman.com

    Jual Obat Aborsi pontianak

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!