tirsdag den 17. februar 2015

TEGN OR DIE! 16 på én gang!

Scheisse. Jeg har haft travlt.
Nu får i 16 tegning på én gang.
Pyh, tørrer sveden af panden over den her blogposts længde.


1. Feb: Måske har små fisk også lyst til en burger?




2. Feb: Vil virkelig gerne kunne negle at lave en dobbelt sløjfe.




3. Feb: Tegner i min strikkeklub.





4. Feb: har købt noget yndlingstøj i brugte, men nye udgaver. Dobbelt op er dobbelt så godt.




5. Feb: Ingen ved hvorfor jeg endnu ikke har denne farve. Mangler den hele tiden.




6. Feb: Sidder midt mellem Sjælland og Jylland og drømmer om en kop te.




7. Feb: Hyggelig bedstemortype skitse.





8. Feb: Skal lave et 30 timers kursus på 5 dage med denne titel:




9. Feb: Jeg elsker at være Frk Pille. Undervisning rocker.




10. Feb: Postterapiblues




11. Feb: Vaskedag







12. Feb: Imorgen er kurset allerede slut. Tiden går for hurtigt.




13. Feb: Jeg putter hytteost i guaccaen i stedet for creme fraiche af nød. Det er godt.





14. Feb: Min postkasse er helt uden hjerter. Undrer mig om der der kærlighed nogensinde er noget jeg lærer.




15. Feb: Nogle gange driver tegneudfordringen mig til vanvid.




16. Feb: Husk at had ikke løser problemer. Had avler kun had. Kommentar til cphshootings reaktioner.




2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med vaskedagen og rejsen i tekoppen! Hytteost og avocado er den bedste kombi. Jeg spiser det tit på ristet rugbrød. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK!
      Ja det er en lækker kombi, det har jeg også spist i mange år. Men aldrig væltet det sammen. Det er egentligt skørt. Naturligvis også på ristet rugbrød, ligesom på tegningen :D

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!