lørdag den 7. marts 2015

TEGN OR DIE runder 5 mdr.

Lad os ikke snakke så meget, bare glo på tegninger:




24. Feb: Havde jeg stadig pest men også en tegnedeadline. Og en tegneudfordring. Alt lavet i sengen. 




25. Feb. Pesten gav mig iscrawing. Men ingen is.




26. Feb: Trodsede pesten og lod forårets første stråler ramme mig.






27. Feb: Kørte den første lille bitte tur i næsten 3. mdr. på pest bævrende ben. Jeg købte en tlf på turen.







28. Feb: Den tid på måneden.





1. Marts: Ville tegne noget lysegrønt på forårets 1. dag. Det første jeg tænkte på var en græshoppe. De er klamme. WTF hjerne!





2. Marts: Forestilling om hvordan det ville se ud til 1. træning efter pestens indtog i krop. Gik bedre.




3. Marts: Favorit nederdele. Som jeg ikke kan passe lige nu. Pis. Pis. Pis. Pis.





4. Marts. Jeg elsker at cykle i mørke. Helt uden lygtepæle. Hen over fælleden.






5. Marts: På tide at invitere foråret inden for.






6. Marts: Hvorfor har ingen ryddet min morgenbakke væk når jeg komme hjem fra job?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!