søndag den 11. januar 2015

TEGN OR DIE; NU MED NYT ÅR!


Dagslysjægeren fandt noget i dag. 
Og har tegnet hver dag i mere end 3 mdr. allerede. Vildt. mange. tegninger. 
Vi starter lidt grimt ud, men jeg opper mig undervejs. 



27. December. Jeg laver en hurtigt skitse, den kikser lidt. Kiks har også ret, de er lærerige. 




28. December håber jeg at store hundehvalpeøjne kan få min boss til at give mig mere ferie!




29. December: Ingen tid til at tegne. Lynskitse af at savne sommeren på asfalten.




30. Dec. Grønt. Nytårsmiddagsforberedelser.




31. Dec. Hopper jeg ind i det nye år. Håber jeg lander blødt.




1. Jan: Ingen ord nødvendige. 




2. Jan: Brændeovnskrammelyst




 3. Jan: En gang hver måned får min krop mig til at føle mig uduelig. Dumme kvindelig hormoner.





4. Jan: Min far havde en bordeaux kørestol og rødt skæg.




5. Jan: Marcipanflæskevom genoptager træning fra DD.






6. Jan: Leger jeg med lego, og får lyst til at opfinde nye klodser.





7. Jan: sker der grimme ting i Frankrig. Jeg hepper på fred mellem religioner med hashtagget JesuisCharlie.





8. Jan; inspireres jeg til en morph mellem Anslem Reyle og Krøyer/Anker.






9. Jan; har jeg lyst til en shake.






10. Jan: Tror jeg min gule ven er død. Strømstikket var bare faldet ud. Nå.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!