tirsdag den 20. januar 2015

Tegn or Die, sådan midt i januar

Jeg jagter dagslyset, jeg fandt noget i dag. Noget grumset noget.
Det påvirker billedkvaliteten. No shit, Sherlock.
Det er januar og vi tager det lys vi kan få til denne sidste uges tegninger.

Dagbogsagtighed samler sig efterhånden som tema for de daglige tegninger. Hvordan tages det imod?



11. Jan: Tegner i stedet for at lakere. Sølle negle.





12. Jan: Opløses og flyder væk efter to timers træning.





13. Jan: Skitserer ideer til at peppe kedelig cardi op.





14. Jan: Sætter sidste sting i arbejde jeg har af liggende ufærdigt i 11 mdr.





15. Jan; 3 1/2 mdr inde i tegneudfordringen afsluttes 2. skitsebog.







16. Jan: Gåtur med nevøer og søs gør hjertehop glad.





17. Jan: Vane med at smide nederdel, når jeg er hjemme skaber pinlige situationer.





18. Jan. Roomie laver fantastisk mad. Også til mig i nu og næ. Jeg tegner bare. 







19. Jan: Trusler om sammenlægninger og kommunale nedskæringer truer mit levebrød. Hænger med ørene på livets sløjfe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!