lørdag den 27. december 2014

TEGN OR DIE. kan ikke finde på genial undertitel.

Jeg har lige ædt en pose guldkarameller og har endnu ikke nået at tegne dagens tegning, men nu tager jeg mig sammen til at lave en post med de sidste 14 dages tegninger.
 Scheisse, det tager lang tid at få dem alle kørt igennem verdens langsommeste computer.

Vi kører på med julestemning og London eventyr.



10. Dec: Det sker det at jeg bliver BananHannes Fairy godmother, hvilket er fedt, fordi jeg er pjattet  
              med fehatte.




11. Dec: Det eneste jeg kan finde på at tegne er en banaskrald.




12. Dec: Det eneste jeg kan finde på at tegne er mig selv som den Bananagrrrrl jeg er.




13. Dec: Handler om en veninde som får mig til at stå fast på jorden. Og række mod skyerne.




14. Dec: Jeg skitser en underligt sammensat flok damer, ud af hovedet.




15. Dec: Jeg kan ikke huske hvilken ide jeg havde til dagens tegning, så jeg tegner bare en pære. Med            fingre.




16. Dec: Jeg har 15 minutter til at tegne, men bruger 20 og er ved at komme for sent til jobbets julemiddag.




17. Dec: Jeg har endeligt tid til lidt fordybelse og julefreakeri.





18. Dec: Jeg får melatonin af lægen og har store forventinger til den lille pille. Trænger hårdt til søvn.




19. Dec: Jeg ser mig i spejlet og er ok med hvad jeg ser. Det sker én gang hvert årti.





20. Dec: Jeg har lyst til at blæse konfettiglimmer ud over hele verden.





21. Dec: Pakkeliste. Jeg rejser et døgn til London dagen efter.




22. Dec. Tegnet på flyet. Min kammerat og jeg glæder os max til The Cure koncert i London om få timer




23. Dec: Flyet hjem er forsinket og jeg tegner en fantasidame, der er lige så træt af at vente, som mig.




24. Dec: Det er juleaften for helvede da!!! Tegnet i en kirke. Skulle have tegnet en stor tissemand i stedet.




25. Dec: Jeg har fået tusser i gave.




26. Dec: Sneengel.



Se alle indlæg med TEGN OR DIE udfordringen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!