onsdag den 10. december 2014

Tegn or die, nu med julefreak.

Og med dato forvirring, som jeg ikke orker at finde og rette op på lige nu. I sidste post er der en 30. November. Og det er der altså også i den her. Nå, men hellere end tegning for meget, end en tegning for lidt.
I de næste dage poster jeg også herligheder fra en fernisering og en ny navnetegning. Stay tuned! De nye eventyr holder aldrig op. Lige nu. Tror jeg ikke.

Here we go.



30. November: Er uinspireret, men klar til december



1. December: Er overdrevet glad når min hulatræner har masser af julemusik med til træning..




2. December: Har modtaget det lyserøde juletræ og er, mildt sagt, besat.




3. December: Mangler en at læne mig op af, og i dag viser savnet sig i form af en varm hest på en kold vinterdag.




4. December. Skal købe noget andet til min udstilling og går ud med en nye tusser. 




5. December: Søvnløsheden får mig til at dykke ned i verdens største kop earl grey.




6. December: Skitser over valgmuligheder til kluns til fernisering.




7. December: Jeg beslutter at ikke tage til jylland i julen og julefreden sænker sig som glimmersne.




8. December. Jeg smækker mig ude og er dagen lang uden min trofaste, lyserøde kikkert soldat. Ikke trygt.




9. December: Jeg rammes af det første migræne anfald siden 2008 og bliver slået helt om kuld. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!