søndag den 30. november 2014

Tegn or die gennem grå novemberdage

I dag har tegnet udfordringen kørt i 2 mdr. og jeg konkluderer at det er hårdt arbejde, men sjovt arbejde.

Knokler for at nå at tegne hver eneste dag, og ikke mindst lave tegninger, som jeg har lyst til at vise offentligt.

Enden på det hele må alligevel være, at jeg indser at tegneudfordringen må løbe 12 mdr, for når 2 går så hurtigt er 6 alt, alt for lidt.  

Here we go:


20. November. Kæmper fortsat med søvnløshed. 








21. November. Rygtet om en øldåse påvirker mig.




22. November: Marlene D. Portrætøvelse












23. November: Skal til rulledisko med rødt tema. Jeg har ikke noget rødt tøj.




24. November. Engang boede jeg med udsigt til en Narnialygtepæl. Det savner jeg




25. November: Udover hulahop er jeg begyndt til bodyflow. Måske hedder denne position lotus.




26. November. Jeg er vild med runde ting.




27. November. 36 år og drømmer stadig om at blive optaget i Pink Ladies







28. November: Forbløder måske grundet meget stort og dramatisk klip i fingeren







29. November: Beskeder der laver smil og lidt forvirring. 





30. November: Har bestilt et lyserødt juletræ.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!