onsdag den 31. august 2011

buks

Jeg er typen der ikke har nogle bukser. Eller jo det har jeg. Pyjamasbukser, ridebukser og regnbukser. Men jeg har altså kun kjoler og nederdele.
Men idag skal jeg på prøvevagt et sted hvor man skal have sådan nogle benede beklædningsdele på.
Så nu har jeg har købt et par.
 Men de kommer altså først på lige inden jeg cykler der ud. Det er vildt underligt, at have rigtige bukser på for første gang siden 2004.


Er lidt nervøs, har aldrig prøvet sådan noget før. Igh. 


5 kommentarer:

  1. Dét kender jeg godt. Ejer et eneste par bukser, nemlig et træningspar. Og jeg hader at have dem på!

    Arbejdede i Topshop for nogle år siden, og der blev jeg også tvunget i deres jeans. Meget grænseoverskridende for en kjolepige som mig. Faktisk drømmer jeg om det perfekte par jeans, med med brede hofter og lille taljer er det helt umuligt at finde. Øv!

    God arbejdsdag :)

    SvarSlet
  2. Held og lykke med prøvevagten!

    SvarSlet
  3. Håber det går trods buksfobi. Kender det godt -når jeg ikke har haft bukser på i lang tid, synes jeg også det er en meget underlig følelse. En anelse klaustrofobisk på benene faktisk.. .

    SvarSlet
  4. Julia; Uh, Topshop laver da ellers ok ting, hvor skulle i absolut i buks. Gakket. Og godt at høre at jeg ikke er den eneste kjoledame!

    Orama; Tak du, det gik som sagt fint!

    Ditte; Jo tak og ja det gjorde det, Buks er heldigvis ikke fobi, jeg er bare mate til kjolerne. Ja, manner, mine ben skreg efter at komme ud, da jeg kom hjem i aftes!

    Uden Reller; Ehm.. behøver vi? kan du ikke bare tage kjole på?

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!