tirsdag den 30. august 2011

Tatty Devine

Nå men så viste jeg jo min egen selvoptagethed frem i sidste uge, lige her, og så fik jeg lige lyst til at vise alle mine Tatty Devine smykker frem. 

Tatty Devine er et London baseret designeri bestående at to seje damer, som har nogenlunde samme designbaggrund, som mig. Egentligt er jeg lidt færdig med plexiglas (selv om jeg selv har arbejdet med det), men deres ting tvister altid lige lidt, så jeg alligevel bliver tiltrukket af det. 
Mine smykker er ikke de sjoveste de har, men tjek dem selv ud.
Og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ofte sidder og savler over deres webshop, og drømmer om at have en masse knaster, at købe for.

Gosh, de kunne da godt lige sende mig en bette gave for alt det her reklame, altså, hvis de nogensinde opdagede det.




 Billederne er ikke blevet gode, for en gang skyld var der for meget lys, og det røde bord sluger en del af den lyserøde farve. Den slags irriterer jo.

3 kommentarer:

  1. VILD med den node-halskæde!!

    SvarSlet
  2. Samme her! Den er godt nok fin, nodehalskæden!

    SvarSlet
  3. Jeg eeeelsker også Tatty Devine. Har dinosaur halskæden (ved ikke om de sælger den længere), men må indrømme at jeg kun har gået med den ganske få gange..

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!