søndag den 21. november 2010

Styr på tid!?

Jamen det håber jeg at få! Derfor har jeg nu købt en bette ny kalender, der skal indvies i det nye år. jeg er ret kalender kræsen, så jeg nærmest hoppede af fryd, da jeg fandt denne i Urban Outfitters den anden dag. Jeg har i mange år været true fan af Moleskins brune pap-cover-bøger til skitsebøger, og elsker papirkvaliteten i alle deres bøger.
 Nå, men den her kalender er jo lille bitte, og jeg elsker når kalendre er små og ikke fylder for meget i tasken. 
Og, så, ja, den er jo lyserød. Men jeg overvejede faktisk andre farver! Jamen det er sandt, det gjorde jeg! 

En hel side til hver dag, uden linier eller andet distraherende.
 Der er jo plads til verdens mindste doodles, hvis jeg får lyst, eller bliver ramt af designerens øøhh.. guddommelige galskab. Det hænder jo fra tid til anden..

Billederne er taget, da jeg halv rallede i min seng i torsdags, og det er "Kiki, den lille heks" af Hayao Miyazakis, det kører på comp'en. Den er så fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!