mandag den 22. november 2010

Så er den her!

Dagen i har ventet på hele weekenden! Dagen hvor jeg viser jer de utroligt spændende mobilbilleder jeg omtalte (omskrev?! Høhø) i torsdags. Nøj hvor har i været spændte, jeg ved det bare!
De er lidt random og går helt tilbage til August!


Det her er min fødsesldagsgave fra veninde Line, som netop var hjemvendt fra Finland, hvor hende og kæresten havde fundet de her helt og aldeles fine Mumi sager til mig! UUiij!


Det her er nogle suttestropper jeg har lavet til nogle af nevøerne og venindernes små søde unger. (Jah, jeg kan godt overtales til at lave flere)       
Bemærk det lækre smoothie glas der har sneget sig med på billedet, jeg forstår da at få det hele med, hva!

Sådan her ser det ud, når man skal cykle fra banegården med murhammer fødselsdagsgaven fra storebror i Jylland.


Aha, sådan ser en gel cykelsadel ud inden i. Spottet på gaden, heldigvis ikke min!


En efterårs morgen lavede solen ild på min væg.

 Når fasteren laver madpakker på samlebånd.

Og tegner en tegning på hver af dem. Den her dag, havde de selv fået lov at vælge, hvad der skulle tegnes.


Og til slut; min storebror og familiens kat Georg, der var jævnt utilfreds med, at jeg bloggede, så computeren optog hans plads i skødet på mig.


Tja, de her billeder er måske ikke de vildste på den æstetiske side, men jeg synes de skulle blogges. 


Forresten!
 Jeg har lige været ved tandlægen og jeg havde sørme 0 huller igen! For anden gang i streg! Witwiu! Hold kaje, jeg er glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!