tirsdag den 23. november 2010

Hurra! Hvilken flothed! åh!

Jeg har ønsket mig den her maskine i mindst 5 år! 
Og nu er den min min min min min miiiiiin! 
Jeg fik den i morges midt i morgenmaden, og jeg har kun nået at tage et par mobilbilleder af den! Jeg er så glad, fordi jeg har sukket efter den siden jeg ved ikke hvornår. (mindst 5 år jo!!!)
Jeg har en gammel arbejdsskade i min ene arm, som gør at den let kommer til at gøre ondt, så nogle gange er det rigtigt hårdt for mig at bage brød, som jeg jo ellers gør gerne en gang om ugen.
 Men nu er vidunder maskinen kommet ind i mit liv! 
Uj uj, jeg håber den lever op til mine tårnhøje forventninger!(Kan en maskine lide af præstationsangst???,Hvis ja, så har den her det helt klart nu) (Stakkels maskine)


Jeg tager nogle flottere billeder af den og mine andre lyserøde maskiner, som den nu er i familie med, en af dagene, så i rigtigt kan fornemme hvor meget jeg savler over den!


Og nå, ja, jeg har tabt min mobil tlf i dag. Efter at have haft mobil tlf i over 12 år, har jeg nu for første gang mistet en sådan rigtigt, men numre og det hele. Suk. Nå, men hvis i er vant til at kunne ringe til mig, så er det altså derfor, at jeg ikke tager den, før om et par dage, hvor det nye simkort ankommer! Mail mig evt til dit nummer, hvis du gerne vil ringes til!


Nu tilbage til herligheden og den pragtfulde maskine, som jeg håber at have tid til, at afprøve i morgen aften!! 
Hurra igen, hvor er jeg glad for flotheds power tool maskinen!




Åh, jeg dååååner over den!

4 kommentarer:

  1. Nuuuj, hvor er den flot! Tillykke!

    SvarSlet
  2. You bastard! :) Vil hellere ha den i rød men den er fiiin

    SvarSlet
  3. Årh, den er fin! Øj hvor skal bygges bagværk med den!
    En lyserød til dig, en rød til Morfar og en limegrøn til mig. Ja tak!

    SvarSlet
  4. Flo: Tak!!!! Uha, den er pæn på køkkenbordet!

    UR: Også tak til dig, den røde er også så fin og klassisk, det må jeg give dig!! Lyserødt er bare godt til mig, det må vi sande!
    Bastard, det kan du selv være din sluppert ;)

    Tea-dame: Jah, det er god fordeling! Og ja hvor skal der bygges! Jeg har næsten ikke været hjemme siden den kom, men snart bygger jeg dej bjerge!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!