lørdag den 20. november 2010

lyse

Jeg tror det er fordi det er blevt så mørkt uden for, at jeg blev grebet af lys-stemningen på dagen genner tur!
Årets kaldenderlys købte jeg allerede for 3 uger siden, og jeg har ikke nogen stage til bloklys, så jeg har været på udkig ret længe. Jeg fandt denne lille skål sag fra svenske Rörstrand (klik), som havde den bedste størrelse nogensinde, og med lidt stearin dryppet i bunden holder den fint mit kalenderlys. 
(Og ja, til dem der ikke husker det, jeg er en slags jule freak!)

Ups, jeg skal lige have tørret soden af lyset!

Jeg købte også denne lille porcelænsstage der var underspillet lyserød, og det kunne jeg jo så ikke stå for. ...Til stor overraskelse for alle der kender mig..


happy lysende lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!