torsdag den 18. juli 2013

Flere? Ok, jeg bor åbenbart på et bjerg af dem!

Ja, nu nærmer vi os jo en dato. Hvor jeg skal flytte, jo.
Og ved i hvad? Jeg har åbenbart rigtigt mange stole, så nu vil jeg af med nogle flere.


De er billige og så fint gule og dejlige at sidde på, men de er skramlede i malingen, så jeg sælger dem begge for 75 kr. (Jaja, også fordi jeg bare vil af med dem, og købte dem lige så billigt, på et loppemarked for et par år siden).

SOLGT! Det gik hurtigt!

De kan afhentes på Amager! Man kan godt cykle med dem bagpå. Det gjorde jeg da jeg købte dem.

Ellers fyldes dagene med venner, solskin, jordbær, sortering af sager, rulleskøjter og boligkiggeri. Og afventer svar på en mail, jeg lige har sent om et fint værelse.
Sommer er gør mig så glad.






6 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for pæn mail tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik en pæn mail! Jaaah, nu flytter jeg til Frederiksberg!

      Slet
  2. Tillykke det var rart med lidt ro på for dig, tag over hovedet og ro til at lede efter din egen lejlighed TILLYKKE. kNUSERE MOR

    SvarSlet
  3. woop!!! DET er lige, hvad Frederiksberg trænger til! STORT TIL LYKKE til dig og dem<3 kh muttilove

    SvarSlet
  4. så så man lige fine dig komme susende forbi nedenfor mine vinduer på jagtvej, sammen med alle dine andre rulleskøjtevenner:-) må være helt fantastisk -og så på sådan en aften<3 kh muttilove

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, bor du der! Ærgeligt jeg ikke så dig til et vink!
      Og ja! Det er fantastisk at rulle gennem sommeraftenen!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!