torsdag den 24. november 2011

RIP sørøvertand. (Tak til Karla, for overskrift!)

Jeg tog fornøjet, men lidt bange, ind til tandlægen i dag. Metaltanden skulle skiftes ud med kronen.  Den stod på disken og ventede på mig. Fin og god.
 Og lidt klam, men ikke nok til at jeg ikke kastede mig over den på snapshot faconen.
Men så var det, at den ikke passede alligevel. Mohsen sleb og sleb, men så kom han ind til metallet inden i, og så var han godt utilfreds med tandteknikernes arbejde. Den var stadig for stor og nu også grim.
Så nu sidder jeg her med en midlertidig tand og venter på at de laver en ny.
 Som forhåbentligt passer. Vi for at se om 14 dage.

1 kommentar:

  1. Det var så lidt ;)
    Og IIhh hvor irriterende du skal vente igen og ikke engang kan nyde ventetiden som sej sørøver.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!