tirsdag den 1. november 2011

Jeg er et svagt menneske..

 Igår, på vej over for at handle, går jeg meget uskyldigt forbi et undertøjsvindue. Mine øjne bliver fanget, og han kan ikke røre mig ud af stedet.
 For der er de. Pletter med lyserøde elementer.
Jeg blev nød til at gå ind i butikken og rive ned fra hylderne. Svaghed.
Som om jeg ikke allerede har en pyjamas, med de pletter, bare i en mørkere udgave. Som om jeg ikke allerede har strømper i næsten samme farve. Årh altså.

(Ehm, læg mærke til hvad min strømpebuks afslører om svagheden, der nederst i højre hjørne) 


Smut forresten lige ind på Friturebloggen og se hvad jeg postede der igår. Mere svaghed, som desværre ikke er i min besiddelse. Der er også en fix pølsekonkurrence, hvor man kan vinde Friture klunset!

4 kommentarer:

  1. det vigtige er at du er glad for den jo!

    SvarSlet
  2. Du er en sand lyserødleopardpriknarkoman - og jeg synes det er vidunderligt herligt!

    SvarSlet
  3. @ Uden reller; Jeg er glad. PJ's er så hyggelige!!!!!

    @ M; Herligheds tak!

    SvarSlet
  4. Nogle gange føles det virkelig godt at være svag!!!!!! Og du må også godt give dig selv en gave, når du arbejder så meget, synes jeg.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!