søndag den 23. oktober 2011

Artsypartsy

I aftes holdte min veninde fødselsdagsfest, og hun er mega god til at klæde sig ud. Og det skulle man lige præcis gøre til hendes fest, med temaet kunst. Mega godt emne!!!


Her ses lige et par veninders udklædning og min udklædning, desværre fik jeg ikke så mange gode billeder i går, men alle var så seje!


Kan i gætte hvad vi er? Det afsløres længere nede i posten.


Anna var en af Erwin Worms" One minute sculpters"
 via

Lou var Wilhelm Freddies "Sex paralysappeal"


Og jeg, ja, jeg var Ron Muecks "Boy".
Det var dælme en sjov sjov sjov fest. Jeg elsker udklædning. 



I dag gik jeg en dejlig Amagertur med Lene, og vi gik forbi det her fine skilt:

3 kommentarer:

  1. Ej det lyder sejt. Jeg vil også snart klædes ud!

    (Det skal dertil siges, at der faktisk er udklædning i min fredagsbar HVER fredag, men som om man lige kommer i udklædning til den forliggende forelæsning med videnskabsteori!!!)

    SvarSlet
  2. Virkelig sejt emne. Vi holder os gerne til kendisser, tegnefilm og berømtheder. Jeg har væert til fest både som Jesus og Etta Cameron.

    Æææælsger dit valg, self er du the boy!

    SvarSlet
  3. @ Ditte; Arhmen, når alle ved at der er sjov klæd ud bar bagefter, så kan du da sagtens klæde dig ud. Bare tag mig med så er vi to der er klædt ud!


    @ trix; Er ham der jesus en tegneserie figur som jeg ikke kender? ;)
    Eksler Boy, så selvfølgelig skulle jeg være ham!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!