torsdag den 8. september 2011

sensommer?

Jeg har indset det. Det er blevet efterår. Det er koldt når man cykler over i svømmehallen om morgenen. Det er koldt i blæsten. Den er ikke lun mere. Jeg var slet ikke parat til efteråret; jeg havde jo bildt mig ind at hele september var lun. Det er den ikke. 
Jeg var også nød til at købe en ny baglygte for det er jo mørkt hele tiden. Eller i hvert fald tideligt. Der fulgte verdens mindste lyserøde skruetrækker med. Den er er ret sej. 
 AmarOrama sms'ede om vi ikke skulle cykle en aftentur, her for et par timer siden. Kunne ikke sige nej, for himlen så sådan her ud. At vi så blev plaskede til, af hidsig regn 15 min senere, det er jo en helt anden sag.



I morgen skal jeg åbne Dineren for første gane alene. Og stå der helt alene for første gang. Jeg er ikke vildt nervøs, men har da lidt kriller i maven. Men det går sgu nok helt fint!

2 kommentarer:

  1. Hurra for jobbet, det skal nok gå godt:) Sejt skrueredskab.

    SvarSlet
  2. Jah, og det gik faktisk helt fint. Heldigvis!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!