fredag den 8. juli 2011

Huuuuuurrrraaaaaaaaa! Vi glemte det jo allesammen!

Bloggen fyldte jo 3 år d. 1 Juli! 


jamen dog, som årene er strøget forbi! Og fordi jeg glemte det, tvinger jeg nu jer allesammen på en dejlig lille tur ned af memory lane!
 Hold op, det bliver spændende at se hvad der er sket på de 3 år, hva! 


Billeder variere lidt i kvalitet og størrelse, jeg var ikke så sej til billedhåndtering lige i starten.


Da jeg startede de nye eventyr boede jeg i Kbh, hvor jeg var i praktik under mit studie.
Men jeg lavede også eget projekt undervejs.

Jeg rykkede tilbage til Kolding for at færdiggøre mit studie og lavede indstilling med inspiration i racerbiler.

Jeg opdagede rallykøreren Greta Molander, som jeg så lavede mit afgangs projekt om. 
Bloggen handlede meget om mit studie, for det var det eneste der fyldte mit liv der.

Jeg kæmpede mig igennem den akademiske opgave, der hørte til at gennemføre en master.

Men jeg lavede også 1000 badges til den praktiske del!

Så, lige pludselig var det overstået. Knap 6 år i Kolding gav mig en en titel, 
Jeg kunne nu kalde mig mode designer MA. 
Med kandidat speciale i Accessories.

Kollektionen så blandt andet sådan ud.

Jeg hastede tilbage til København, og Vesterbro.

Jeg svømmede stadig for at holde hovedpiner væk.

Jeg synes det var en fest at være i Kbh igen.

Jeg deltog i konkurrencen Designer Nest i Feb. ´10

Vinteren blevfyldt med sne og jeg luftede min isbjørn i sit rette elemant.

 Jeg flyttede til Amager og forelskede mig i Amager Standpark

Jeg købte rulleskøjter og var (er) ikke så sej til at køre på dem.

Jeg holdte jo også nogle fødselsdage for mig selv.

Jeg prøvede også at være alenemor for 3 bavianer i 5 dage,
 mens min bror og hans kone rejste til Egypten.

Jeg arbejdede seje steder.

Jeg købte en røremaskine, som jeg havde sparet op til og ønsket mig i årevis!


Jeg tegnede navneskilte til diverse unger, her min ene nevø.

Jeg fik en kontorplads.

Jeg blev overrasket over, at jeg havde glemt bloggens fødselsdag! 
Det var den tur, der er selvfølgelig sket en helt masse mere undervejs.
 Jeg er blevet 3 nevøer rigere, er nu oppe på 5.
 Jeg er stadig ledig, men har arbejdet lidt hist og pist for forskellige designere. 
Jeg elsker stadig at bo i København.
Hvad mon der sker herfra? 


Jeg har sat den der arkiv gadget op ude til højre, så i selv kan tage på tur helt tilbage til juli 2008! Jipjip!
Tak fordi i gider at læse med, hos mig, det er brandhyggeligt,
 og giver mig endnu mere lyst til at blogge!

14 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke! Jeg er så glad for at følge med. :) Og tak for walk down memory lane!

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med de 3 år på blokken :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 3 år, hyggeligt med en lille tur ned ad erindringens sti!

    SvarSlet
  4. Stort blogfødselsdagstillykke til dig fra mig! SÅ bør du spise kager og drikke cava på bloggens vegne, synes jeg :-D

    SvarSlet
  5. SKØNT indlæg. Jeg er glad for, at isbjørnen fik en plads også. Den er ret sød, synes jeg.

    Og tillykke med bloggen! 3 år er sgu da sejt, mand.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke fra Torshavn!

    SvarSlet
  7. Tak tak for lykønskninger, alle damer!!

    @ Natascha; Jeg fejrede med en is og øl, næsten det samme.. ;D

    @ Tine; jeg er også ret så glad for isbjørnen!

    SvarSlet
  8. Jeg har ikke fulgt med så længe, så det var sjovt at læse om hvad du har lavet de sidste tre år :)

    SvarSlet
  9. Hurra og tillykke. Vi elsker at læse med!

    SvarSlet
  10. Tillykke til dig og din blog. Synes også her er brandhyggeligt! Brandhyggeligt og lyserødt! Nemlig! Jeg følger med for altid:o)

    SvarSlet
  11. Hurra for læsere altså! Jeg bliver så glad når i synes om at komme her

    @ M, Altid? Waw! og hurra igen!

    SvarSlet
  12. tusind tillykke (noget forsinket dog - men tænker, det er okay, når du også selv glemte det) 3 år er lang tid! dejligt med sådan et tilbageblik - har jo ikke været med hele vejen.

    SvarSlet
  13. Kæreste Pille
    Også lige et forsinket tillykke fra mig - ih må sige at der er sket en masse spændende ting for dig :) Jeg ønsker dig det bedste de næste tre år - og mange flere år fremover. Håber vi får lejlighed til at ses en dag, savner noget lyserødt Pille engang imellem i mit liv :D
    Kram fra de varme lande

    SvarSlet
  14. Jannie! Jeg håber også vi ses igen en dag. Det der Dubai er ret langt væk!
    Jeg har jo ikke engang mødt din lille store Aisha!

    Tak for hilsen, så hyggeligt!
    Kram tilbage!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!