onsdag den 6. juli 2011

f*cking animals

...må jeg lige gøre opmærksom på et af de sjoveste spil nogensinde? Det er tysk og hedder noget i stil med Tier aus der grosse abenteuer. 
Men det behøver man jo ikke kalde det, for det handler om at stable dyr, og når man så vælter tårnet kommer man hurligt til at råbe f'cking animals. 
Jeg har spillet det på min venindes kærestes arbejde, og whoa! Nu har veninde og kæreste fået det derhjemme! Det er altså vildt sjovt, selv om det er til børn. Vi spillede lige et par spil i aftes og er tosset med det!
Og det smarte var, at så kunne jeg gå i bad hos veninden, for der er stadig ikke noget varmt vand herhjemme. Det er så nederen.

2 kommentarer:

  1. De der blå dyr... Hvad er det? Bæltedyr eller flagermus på hovedet eller? :) Hvis der er nogen krokodiller, vil jeg også have sådan et spil.

    SvarSlet
  2. @ Oberst: Omvendte flagermus! Det er lige hvad det er! Og dyret som lige som er fundamentet; det er en krokodille, så det er bare at løbe hen til nærmeste spil-butik!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!