søndag den 29. maj 2011

kunst i kunsten

Min roomie er interaktions designer inde på Statens Museums for Kunst, så i går, var jeg der inde og se det spritnye interaktive bord, hun har lavet til afdelingen for Ældre nordisk kunst, hvor man kan klikke sig rundt i kunsthistorien og undersøge malerne, motiverne og meget mere. Det er sejt.


Bagefter var vi til den sejeste rundvisning i afdelingen med kunstner gruppen J&K, der lavede performancekunst i kunsten. Vi, som deltagere blev også indraget på forskellige måder, og det var rart, at det ikke var så statisk, som sådan en rundvisning ellers ofte er. 






  
 Roomie og mig i henholdsvis kongens og borgerskabets klæder!

Se også mine studier af datidens male blonde-flæser.teknikker, det er lige ovre på Friture bloggen!
Det er edderflot!

3 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det altså bare spændende ud!

    SvarSlet
  2. Oplevelsesøkonomi for alle pengene. Vildt flotte blonder.

    SvarSlet
  3. hehe, ja det er nemlig lige hvad det er. Jeg er en sucker for det! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!