onsdag den 26. januar 2011

velkommen hjem lille kamera

Så er det hentet, det lille uundværelige kamera!
Det rummede en masse billeder fra Proppens fødselsdag, og jeg kan jo afsløre at forældrene blev rigtigt glade for tegningerne, fra et par poste siden, og flere af fødselsdagsgæsterne gerne ville have mig til at tegne til deres børn! Succes!
Jeg har ikke lige taget andre billeder siden søndag jo, så i får lige fødselaren, sådan et par dage forsinket.


Nevø Prop 1 år og hans Oldebedste (min Bedste). Prop vil meget gerne have mit kamera!


Han lavede fødselsdags charmeren flere gange.


Og storebror Fjord blev også hygget om af mosteren, ja, altså af mig. 

2 kommentarer:

  1. det nederste billede får hermed titlen; det bedste & dejligste hidtil på bloggen. for det oser af kærlighed, tryghed og nærvær. tak for skønne billeder. jeg vil bare lige høre, om du lejer hende din bedste ud? for vi har cirka samme stil, så jeg tænker, vi ku' gå på shopping sammen og afslutte med kiksekage & kaf' ... spørg' hende eventuelt:)

    SvarSlet
  2. @Linda: Synes også det er hyggeligt det billede af Fjord og mig!
    Har du samme stil som min bedstemor? Hun bor ikke så langt fra journalisthøjskolen i Århus, hvis du nogle gange kommer der over igen, kan det være at i kan tage en Århus shopper sammen! ;)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!