torsdag den 27. januar 2011

centermøde

Pffuujv. Har endnu engang været til møde inde på jobcenteret. Jeg er ikke vild med det. Det giver mig kryp, og damen, min konsulent for i dag, for det er jo en ny hver gang, mindende mig hårdt om hvor lidt tid jeg har med dagpenge igen. Altså det er lidt over et år, håber altså også selv at der dukker noget arbejde op inden da. Altså det skal der jo! 
Heldigvis skal jeg udliciteres til anden aktør igen, fordi jeg har en kandidat uddannelse. Det bliver dejligt, for jeg kan ikke lide at komme på det jobcenter.
Sad og drømte om en lille kage, mens jeg ventede på det blev min tur. 
Vel hjemme igen, fandt jeg tegne grejet frem, og blev opmunteret af regnbuefarvet papir. 

Mit yndlings smoothie glas gik pludseligt over. 

Godt at jeg havde det nye lille Mumi glas.. Jeg gad altså godt have sådan en sej hest, som den her. Så kunne jeg gå og hygge om den og ride en tur
 og glemme alt om arbejdsløshed, bare for en stund.
Øh, gud, det går lige nu op for mig, at den har samme frits som mig selv!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!