fredag den 21. januar 2011

lyserødt/hvidt & lyserødt/hvidt

Jeg har købt en kjole igår, som passer perfekt til mit garn! Jiiir!!! 
Altså jeg er mooode designer, men jeg er heldigvis ikke model, 
så jeg kan godt vise hvor glad jeg er for kjolen uden at lave trut-mode-mund! 
Hvor er det smart for mig!


Og det er sr 38! Og jeg kan passe den! Det er for vildt!
Noget andet der er for vildt, er hvor gode i er til at ignorere rodet i baggrunden!
 Det må jeg give jer!
Nå, hvornår bliver det sommer. og hvornår skal vi danse?

I går aftes var min roomie og jeg lige henne på cinemateket til vampyr 70'er B-film! 
Det var alletiders!
Jeg mener vampyr, playboybunnies, knægt i forstad og det hele i brun orange 70'er skær! 
Det bliver næsten ikke sjovere!

3 kommentarer:

  1. åååååååårhhhhhh hvor er den fantastisk!!! Er det den fra Dixie Grey?

    SvarSlet
  2. du ser smukskøn ud. jeg kan ikke se noget rod, hvor? kun en skønhed i pink. go' weekend!

    SvarSlet
  3. @Natascha: Tak og Jah, det er nemlig lige præcis den!! 40 % tilbud kunne åbent overtale mig..

    @Linda: Tak og tak og tak! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!