tirsdag den 30. november 2010

Ise ise!

Jeg var i Frituregryden og arbejde i dag, åh hvilken tur ned af memory lane!
Nå, men kontorets vinduer var så fine, at i er nød til at se dem!
Og i er også nød til at se den .. hrmm hrrmm ...uuuutroligt flotte dromedar jeg fik i weekenden. Den har min bror og konen haft med hjem til mig fra Ægyptensland. Ja, jeg skulle da have en gave for at passe ungerne! Den er nu allerede blevet en del af mit julepynt!
 -Som jeg går i kælderen og henter imoooorgen, når det er 1. dec. og undertegnede julefreak går amok!


3 kommentarer:

  1. Jeg tror, det er en lykkekamel. Det ligner det. Glæder mig til at se dig gå juleamok i morgen. Tillykke? Siger man det?

    SvarSlet
  2. Hvor blir jeg glad hver gang jeg kommer på visit i dit pink/lyserøde univers. Du er såååå gennemført :)

    SvarSlet
  3. @Linda: Åh, ja jeg stemmer også for at det er en lykkekamel!
    @ Catarina: Åh, tænk, hvor det varmer at du skriver sådan, Tak! ..og jeg kan ikke styre det lyserøde, det kommer ligesom bare helt af sig selv!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!