torsdag den 10. juni 2010

den forkerte rulle

Ok, jeg har været småsyg i dagevis, og igår var jeg helt mast på arbejdet. Jeg tog hjem "allerede" kl. 17. og købte is og forårsruller med. Jeg var for slap og sølle til andet. 
Resten af dagen lå jeg i min seng og så film og åd is. Og dyrkede min næsespray og mit pudsenæsepapir og kampsvedning.
Jeg tog to bider af forårsrullerne og de smagte ad helvede til. Jeg kiggede på dem og der var noget klamt.   Kylling var der. Føj. Spytte spytte spytte spytte spytte spytte spytte. Jeg havde været så stenet i Irma at jeg havde taget de forkerte ruller. 
Skal du ha´ soya i rullen? Nej tak!
Nå, er måske lidt mere frisk idag og tager på arbejde om lidt. Designeriet skal jo passes. 

2 kommentarer:

  1. Louise (Feriebarn)14. juni 2010 kl. 07.30

    Det kan godt være det var den forkerte rulle, men Isen ser til gengæld helt rigtig ud ;)

    SvarSlet
  2. det er måske den mest rigtige is jeg nogensinde har smagt, faktisk!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!