tirsdag den 1. december 2009

tivoliriet

I søndags var jeg med den her lille familie, i tivoli til svogers arbejdes julearrangement derinde.


Kodakmoment, vi er i kø til karruselen!



Søs var meget gladere for den, end Fjord, som ikke ville være på hesten!



Man er jo lidt tryggere mellem mor og far!


Men man tør godt spille lidt musik!


Veteranbilerne var så sjove at han fik os alle med op i dem!


Ud at køre med de skøre.. eller noget..
Fjord er faktisk bedre til at styre end gammel moster..


Hold op, man bliver træt når man kører mange ture i de fine biler.
Mens Fjord fik en lur tog svoger og mig to ture forrest i dæmonen. Jeg undskylder, hvis han har mistet sin hørelse..



Fjord træner i at blive ninja, ligesom hans far




Jeg vil helt klart gerne med til familiearrangementer på svogers arbejde igen! Wuhu, for en dejlig dag!

2 kommentarer:

  1. Ser også hyggeligt ud! Godt, at du kan poste nogle billeder af maven, når Christina ikke gør det;)
    Du har aldrig fået skrevet mere om hvad det der filemeri går ud på...

    SvarSlet
  2. Gode billeder tak for dem i ser alle så glade ud herligt

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!