onsdag den 30. december 2009

tilbavs

Så kunne fasteren indfinde sig på sin blog igen. Jeg har været næsten helt offline hele julen, ikke engang FB er blevet statusopdateret undervejs, hvilket er totalt nye boller på online-suppen! Jeg har nærmest heller ikke taget billeder. Jeg har simpelthen holdt helt julefri. 
Men nu er jeg kommet hjem til Vesterbro igen idag og helt glad for at genopdage det der internet!

Årets sidste jule billeder kommer her: 
Jeg har vist slet ikke vist jer mine jule-converse vel?? Købt i sommers og glæden var stor, da jeg tog dem på første gang i starten af december. Jeg er så converse-nørdet. tsk tsk

 Og Julegaver! 
En lille Margretheskål i den helt rigtige farve, fyldt med the fra Azorerne! Dejlig the af den reneste slags! Hjembragt fra min mor og papfar Jens's rejse i efteråret!


En dejlig bog, som belønning for at have pænere arme end i sommers! 
Jeg skylder vist også sådan en gave!


Og hvad sørensen er det for en vibrerende sag fasteren har fået i julegave????


????????



Det er jo tandbørsten!




I morgen er det 2 år siden min far døde; tiden går hurtigt og den heler heldigvis sårene.  
Jeg er glad for være i tilbage i kbh, her bliver jeg kun mindet om det, jeg vil mindes om. Min sorg bliver ikke påvirket af andres måde at sørge på, når jeg er herovre.  
Men imorgen vil den gamle være ekstra meget i mine tanker .  Det ved han godt, hvor end han er, og det er det vigtigste for mig.

1 kommentar:

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!