tirsdag den 22. december 2009

jul!

I morgen drager jeg atter til Århus området, alle julegaverne er indkøbt og ligeså det julemad jeg skal ha´ med hjem til juleaften.
Jeg har bestilt pladsbillet med toget, men nu på vi jo se om den holder denne gang. Sne har jo ret dårlig indflydelse på ellers flinke og rare pladsbilletter!
Jeg tager ikke den her lille hvide vidunder maskine af en computer med på tur, da jeg skal slæbe på ovenstående(altså ikke toget!!). Men mon ikke jeg måske kan snige en blogpost ind fra en anden slags computer. Måske!
 Jeg har en kæmpe taske med julegaver, jeg er en slags lyserød julefaster med gave sækken!




Lige nu julehygger rumkammeratinden og mig med hjemmelavet glögg og lidt julekageslik.  Jeg er hermed officielt hoppet på sukkervognen indtil 1. januar. Der skal køres juleguf indenbords i store mængder lige til jeg eksploderer i en lyserød pærevælling af splat!

 Og igen: God jul allesammen! 
yay! 
Jul rocks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!