lørdag den 26. september 2009

hvad søs siger....

På opfordring af min søster kommer der lige et par links til folk der har skrevet om mig på det store og nogle gange lille internet.. Jeg putter ikke lige dem allesammen på lige nu... Men søs siger jeg skal vise mig selv mere frem. Ih.

Først er der to gange, hvor Lois som jeg kender fra krabbesholm og som nu arbejder på dansk ELLE (som lige er fyldt et år, hurra!). Hun er art director og sej! kig lidt på hendes side, hun viser mange flotte ting!

Her er en artikel som søde Anna G har skrevet, hvor jeg bliver rost til skyerne og jeg får røde kinder når jeg læser det.


Og her er en af de store og neget besøgte engelske knitwear blogs, Knitkicks , som også skriver om og viser mine ting .

Det må vist være nok for nu, bliver sgu da helt jantelovs flov af alt det blær!!
Men jeg vil som altid gerne ha reaktioner, hvad synes folket om det her?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er fint og godt at vise frem! Den slags skal man helt sikkert henvise til. Også på din professionelle side... har ikke lige kigget, men der skal du helt sikkert vise hvad folk synes om dine ting. så bare bliv ved ;D

    SvarSlet
  2. Ja helt sikkert frem med de gode artikler anbefalinger roser det skal du være stolt af og vise frem så de rigtige ser det....:-)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!