lørdag den 26. september 2009

godt-folk?

Hvis den her pude ser lidr krøllet ud, efter de sidste to nætter, er det fordi de der pushere, narkomaner og andet skidt-folk har råbt og teet sig, som om de er de eneste i hele verden nede på gaden foran min opgang og vindue!! De råber forsat lige nu hvor kl er lidt over otte.. Skrid hjem og sov for helvede!!!

God nyhed: jeg er blevet rykket over i sygesikringen danmarks gruppe 5. jeg har nemlig ikke købt medicin i et år, og det er et år siden jeg har taget migræne medicin sidst! Dem der kender mit hovede, ved det er en stor lettelse for mig, at ik ha taget de piller så længe! Døjer da stadig med almindelige hovedpiner, og migrænen kan sagtens vende tilbage, men lige nu er jeg fri for de forfærdelige anfald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!