mandag den 4. maj 2015

Jeg er ikke forsvundet. tegn or die.

Har haft travlt. Der har været så meget.
Og så lidt.
Og så meget.
Min computer er så gammel og langsom, at jeg næsten ikke orker at blogge på den. Den lyver om at poste en post. Siger den har gjort det.
20 min. efter er posten væk. Så skal man på den igen.
Det er der intet sjovt i.

I må gerne samle sammen til en ny til mig, hvis i har lyst, så lover jeg der ikke er en milliard tegninger mellem hver post.

Nå, er det tegninger det handler om?
Det kunne i jo bare have sagt.




14. April:
Har hul i maven af at ikke vide, hvor jeg skal bo til sommer.



15. April:
Dagens tegneposition.




16. April:
Modsat hvad mange tror, så tror jeg selv, at jeg ville være en mægtig-ok mor.
Tegning udløst af endnu et spørgsmål i denne stil:
 "Er det fordi du ikke tror, at du ville være en god mor, at du ikke vil have børn?"




17. April:
 Fanget i regnskyl. Skiller atter rulleskøjterne ad i ca 42 dele for at redde kuglelejerne.




18. April:
Glemmer at tegne, når lige en 7 min. skitse, inden jeg farer ud og danser hele natten.
Og ja, stopper mine netstrømper, mens de er på.




19. April:
En veninde har taget et flot komponeret billede af min nakke. Jeg er motivtyv.




20. April:
Flytter på meget tunge ting nede i Crossing Lines




21. April:
Ting begynder at se lysere ud.




22. April:
Får lov at stige fra 30 til 37 timer på jobbet.
Det giver frihed.
Det giver mindre frihed.




23. April:
Udmattet af banksnak, søvnløshed og lejlighedsjagt.
Kan sove op af en mur.




24. April:
Skriver under på store ting. 




25. April:
En af brugerne på mit job tror nogle gange at jeg er Pippi Langstrømpe. 
Sådan ægte, tror jeg.





26. April:
Dagens tegning er så elendig at i kun får et udsnit.




27. April:
Kan ikke vente til med at blive genforenet med de ting, der i næsten 2 år har stået på venindes loft.






28. April:
Hurtig skitse efter Nick Knights bog Skinhead. Her en skinbird.





29. April:
Har lyst til at tage glimmerbad.




30. April:
Årets første cykeltur gennem byen med solbriller.
Hej Forår.




1. Maj:
Ja.
Mig igen.
Altid med hovedet oppe i egen røv.




2. Maj:
Den store kærlighed:
Cheddar.


1 kommentar:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!