torsdag den 23. oktober 2014

TEGN OR DIE. tegneudfordring for ever.

Vi er nået til den 3. oktoberuges ende og jeg kaster en portion tegninger efter jer. 

Jeg har endnu ikke misset en dag og er helt stolt. Jo jo. 


15. Oktober. Verdens mindste charlestonagtige pige. 
Blyant, copic og stabilo 



16. Oktober: Bare mit hår var en lækker softicekagetopping.
Blyant og copic.











17. Oktober: Bare jeg kunne hive tegneideer ud af blyanten, som en pick-up kan hive musik ud af vinyl.
Blyant, copic, Pilot hightec, stabilo.



18.Oktober: Min stol. Der sidder jeg og tegner. Bare ikke i dag.
Blyant.



19.Oktober: Jeg er ikke så glad for min profil.
Blyant, pilot hightec, copic.



20. Oktober: Nogle dage skifter mit undertøj ret meget i stil.
Blyant, copic ciao, random marker.







21. Oktober: Det regner hele tiden. Savner at stikke fødderne i rulleskøjterne.
Pilot geltech, Graph'it og Copic ciao.



22. Oktober. Føler mig som en gal videnskabsmand, når jeg bleger og farver mit hår.
All kind of markers.












16. Oktober bonus; Blev kasseret. Ikke god nok. Vis også grimme ting. Jeg tegnede kagehåret i stedet.
Copic m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!