tirsdag den 22. juli 2014

Sælger ud af det lyserøde klædeskab!

Der er jo ikke noget, som at tilbringe min sommer med hovedet inde i klædeskabet, hive ting ud, som jeg ikke kan passe mere, og derfor tænker at andre måske kan bruge?

Alle priser er plus evt fragt.
Jeg bor på FRB, hvis nogen ønsker at afhente/prøve. 
Læg kommentar og skriv til mig på:  pillepernille at gmail.com.
 Først til mølle, som altid. 
Spørg gerne efter mål. 




 Vi starter ud med denne repro 50'er inspirerede kjole med kager.
 Jeg har brugt den 2 gange, bl.a. til min brors bryllup i 2010.
 Den er det engelske mærke LIMB, og str L. Jeg vil tro det svarer til ca  str. 42. 
Jeg har petticoat under kjolen, men den står meget fint uden, 
da den har isyet stivebånd i oplægget. 
Bomuld. 
Nypris var 800 kr, jeg sælger den for 350 kr. 
KJOLEN ER RØGET! Som i SOLGT. 




Den næste kjole er en 80'er sag, som jeg kun har haft på en gang til min venindes bryllup i 2009. Den var brugt allerede da jeg købte den. Under rosetten gemmer der en stor rose af samme lyserøde syntetiske materiale. Den er stadig sjovfin, men for stor til mig nu. 
Jeg gætter på at den også er str. 42. 
Den har tynde stropper, som jeg på billederne bare har stoppet ned i kjolen. 
Rosette medfølger ikke. 
Købt for 300 kr, men jeg sælger for den kun 90 kr.




Stor dame pung i skinnende lyserøde leopard. Syntetisk, ikke læder (heldigvis). 
Aldrig brugt.
 Ny pris var vist 80 kr. Du får den for sølle 30 kr. 





Fuchsia collegeagtig vindjakke, i skinnende materiale. 
Købt brugt, men jeg har aldrig brugt den, da jeg er ret lyserød kræsen, og den er lidt for lilla til mig. Fin stand. Fold-ud hætte i lynlås i kraven. 
Str. S, og passer mig fint, jeg er ca str 38 i overdele. 
70 kr. 



Rockabella( feminine udgave af rockabilly) inspireret skjorte med rib.
Str. 34, men jeg passer den fint, jeg er ca str 38.  H & M. 
30 kr. 




 Designers Remix Nederdel i skinnende sort materiale. 
Kun brugt én gang inden den blev for stor til mig. 
Fine læg der syet ind igen forneden for ballonagtig effekt. 
Str 42. 
Jeg har trukket den sammen på ryggen, på billedet, hvor jeg har den på. 
Nypris ca 800-1000 kr. (kan ikke helt huske). 
Sælges for 100 kr. 



2 kommentarer:

  1. Jeg er slet ikke pæn i lyserød, men det er du da virkelig! Pift pift! Sikke fine sager…..

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tror nu det er bare fordi man er vant til at se mig i den farve. Når jeg er komplet vinterbleg, så er den heller ikke altid helt god til mig ;)

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!