mandag den 9. juni 2014

3 på rad og række. Eller 6 sådan set.

Man skulle faktisk tro, at jeg ikke rullede så meget mere.
Hvis man altså skulle tro på rulleblogindlægsstatestikken, men det passer slet ikke.

Jeg ruller jo hele tiden.

Alle steder hen. Jeg vil hellere rulle end at cykle, også selv om jeg bliver meget mere svedigklam. Det er hårdt, men det er fedt. Jeg føler mig fri og glad.

Jeg har fx lige rullet ud og købt endnu et par rulleskøjter. Så proppede jeg dem i en rygsæk og rullede hjem med dem. Jeg er lidt nørdet efterhånden. Det er de der Cyber jeg lige har købt. Jeg ville hellere have haft et par Bauer i den slags boot, men det var billige, brugt og lige min str.
Det er første gang, jeg skal skate i et par, der er min størrelse, og i den slags boot.

Jeg er helt spændt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!