onsdag den 29. januar 2014

Takaokami

Måske har i allerede læst det i Soundvenue?

I morgen skal vi altså kigge på noget nyt regntøj. Designeren er min dygtige og underfundigt tænkende studieveninde Emma Jorn. Hun har hentet inspiration i både københavnercykleri og Japan, og det er endt ud i en lille kollektion for alle dem der elsker regn, cykleri og sjovheder.

Jeg drømmer allerede om cykle byen tynd i regnkjolen i en sommerregn og dele regnvejrs oplevelser i et regnslag beregnet til tre.

To af mine andre veninder skal Dj'e og så tror jeg da nok lige, at vi skal have dansesko på til det modeshow!

Kommer du også? Vi må have vandpistoler med! Kom nu!

TAKAOKAMI








2 kommentarer:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!