fredag den 1. november 2013

Yay, lad os kåre en vinder, helt fair. Næsten.

Hold nu kæft, i er seje derude. Hele 4 af jer har deltaget i min tegnekonkurrence og gør mig pavestolt over tegneglæden, der blev fundet frem!

Først en gennemgang af tegningerne. Som alle 4 har govet mig et gip i maven, når jeg åbnede dokumenterne, som  løbet af ugen er tikket ind på min mail. Gip fordi at i kender mig så fint, eller måske er jeg bare pisse let af gennemskue. Uanset, så er det gipværdigt!


 Føste bidrag er fra Signe, som vist nok sidder ude på Amager og piller i sine uldne sokker. Jeg kender hende ikke, men ved, af omveje, at hun har læst med her en del tid efterhånden. Hun har luret glæden ved det lyserøde og rullerne. Jeg er faktisk også mega uldsokagtig selv.

Næste bidrag er fra Tine, og jeg var lige ved at tude, da jeg så hendes tegning, fordi vi er så glade, sammen, ude på min savnede strandpark. Og fordi en så glad Tine, gør mig glad at se. Vi har tit blogskrevet om at tage ud at ride en tur sammen på fælleden. Og hesten har en slags ballarina rulleskøjter på, det er så sejt!
 Elsker neonhåret og de sammenknebne glade øjne på alle tre væsner på tegningen. Tine anmelder tit tegneserier på music is my secret og hun er nørdet på en måde, som minder mig ret meget om mig selv.



Tredie bidrag er fra TegneKasper, som vist kan kaldes en ægte tegneserietegner. Han har fanget Os to tråden og fulgt op det sort/hvid/røde tema. Jeg kender ikke Kasper, og jeg aner ikke om han plejer at læse med her, men han har da fanget mig ret godt med argyle strømper, yndlingskluns og page. Og så morer det mig monstermeget, at han provokerer mig ved, at tegne mig som en kat. Det ser dog ud til at man hygger sig ret godt med puder, tegneserier og te min fasterfis kop i hans kattede selskab. 
Jeg har stalket Kasper for at se mere af hans arbejde, og han er ret effen og vild med at tegne menneskedyr, se selv lige her



 Sidste bidrag er fra Tina, som bor ude på Amager, lige ved siden af, hvor jeg boede før. Vi mødtes engang i en garnbutik og senere faldt hun over min blog. Hun købte nogle røde køkkenstole af mig, og jeg tror hun sidder og surfer ved netop den stol her. Tina ser mig klart som en dræber, trods mit uskyldige lyserøde rollergirl hygge look. Altså det må jo være en blodig kniv det der, ikke? Men nej, jeg var nød til at spørge og det var broderiudstyr. Som om. DræberPille. Tina har placeret sig selv på Amager og mig på mit nye Frederiksberg, og det er så hyggeligt at se os sammen i vores København. Tina nørder med garn ovre på Tichtach.

Og så til det lovede politisk ukorrekte valg af vinder.
Det er ret svært faktisk. Jeg vil helst kunne bede Ole om at sende jer alle 4 et eksemplar af osto. Men det kan jeg ikke. Det er jo snyd. Øv.

Så op på hesten op til sagen:
Tegningen der vinder, gør det, fordi det er ukorrekt, at vælge den der tegner bedst.

Det er mega fejt af mig, men sådan bliver det. Selv det at sige, at nogen tegner bedre end andre er politisk ukorrekt, ikke?
Tegningen vinder også fordi den provokerer mig, det huer mig jo ikke at være en kat, vel!!
 Ja, i har vel gættet det, det bliver TegneKasper der løber med Os to af Phillipa Rice, som Ole fra Damgaardmedia er så sej, at sende direkte hjem til ham. Hurra og tillykke TegneKasper. Håber du kigger forbi engang i mellem, selv om jeg ikke har tegneseriekonkurrencer kørende så tit.

Jeg er så glad for alle tegningerne, at i slet ikke fatter det. Tak fordi i deltog alle 4, Vi laver klart en tegnekonkurrence mere en dag, og den vil jeg love ikke afgøres politisk ukorrekt, for det skal ikke gøres ens og barskt hver gang.


Og så skaf mig da lige en date, en eller anden, så jeg også kan svælge i Phillipa Riceagtige tosomhedstilstande!



3 kommentarer:

  1. Øv, øv øv, og du var endda lige ved at tude! Haha, ej, Kaspers tegning er VIRKELIG fin. Og det er megasjovt at han har tegnet dig som en kat! Haha! Og det er helt fair at sige, at nogen er bedre til at tegne end andre - det er jo tydeligvis sandheden, hehe. Håber jeg vinder en anden gang, og at vi måske endelig kommer ud og ride en tur til næste år. :) Det var sjovt at tegne - tak for at få mig til at gøre noget, jeg ellers aldrig gør. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du opdagede en tegneglæde, Tine, og jeg gad jo virkeligt godt at havde vundet allesammen. Og jeg håber at du også kan blive tegneseriemodtager!
      Rideturen. Den MÅ vi altså på næste år!

      Slet
  2. Wow, nogle seje tegninger :-)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!