mandag den 19. august 2013

Svar, nogle med spørgsmål.

Jeg skal vel egentligt svare. Selv om jeg skrev, at der ikke var svar på alt. Det er der jo aldrig.

Jeg aner ikke om jeg er blevet udstødt, for jeg ved jo, faktisk, slet ikke, om jeg i det hele taget huserer på diverse blogrolls.

Jeg behøver slet ikke undvære mine 8 hjul under fødderne, for jeg havde slet ikke kyssesyge.
Kysser vel også for lidt, sådan set.
Jeg må dog have kysset engang, for jeg har åbenbart haft snavesygen engang. Det siger blodprøverne nemlig. De har vel ret?

Mine ting kan godt være på 15 kvm. Mest af alt fordi min søde udlejer skraber sine egne ting sammen og laver plads til mig alle steder. Hele tiden dukker små hylder og skuffer op, hvor jeg da lige være. Det er så sejt.

Jeg elsker det vindue. Har allerede siddet i det mange timer. Med te, computer, garn, mad og med øjne ud på mit nye, stille kvarter.
Her er meget tyst. Måske er jeg det vildeste der er sket i gaden i flere år?
(Stiller alt for mange spørgsmål. -Hvornår skal jeg nu svare på dem?)

Jeg havde feber næste morgen, men kun ganske lidt, så jeg tog på arbejde.
Hvor jeg fik at vide at jeg fast ansat fra 1. september, men allerede nu arbejder jeg i det skema, 30 timer ugentligt, som sætter i gang den 1.
FARVEL FÅKING JOBNETKNAP!
I kan nu kalde mig fast værested for sindslidendemedarbejder. Ja, allerede nu. Vi gider ikke vente ti dage mere.

Normal blogfrekvens? Jeg ved ikke hvornår den kommer. Ingen anelse.


Nå ja. Jeg har jo til tider en tjans som billlettjekkker inde i parken. Det er ret kedeligt. I søndags sad jeg på den der kolde betontrappe i 3 timer.
Jeg havde glemt en bog, -blev nød til at købe trøste popcorn. Og glo usædvanligt meget på min moderne telefon.
Hvis man sidder på mappen, så fryser ens røv ikke så meget, som ellers. Gratis tip, sådan er jeg så flink.



8 kommentarer:

  1. Du står i hvert fald på min blogroll :)

    SvarSlet
  2. Ohlalalalaaaa. Faktisk er du også på min, men den siger at din blog ikke har en feed-et-eller-andet, så du kommer desværre ikke øverst, når du har postet nyt, men ligger bare og roder helt langt nede i bunden, hvor man ikke kan se den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Det er meget kendetegnende for mig.. jeg ligger som regel og roder nede i bunden!

      Slet
  3. Fastansat? Hurra og tillykke:o) Og du står også på min blogrulle - jeg er nemlig pjattet med dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo ikke just drømmejobbet. Men jeg ryger ud af systemet, og optjener nye dagpenge. Lønnen er lortet, men til gengæld er det mine helt egne penge jeg tjener.

      Pjattet. Åh præstationsangst. Og godt du er på insta, der er jeg da noget mere aktiv!

      Slet
  4. Tillykke med jobbet, også selvom det ikke er drømmejobbet. Håber det kan give noget ro.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, og det skal nok give ro. I hvert fald til jeg bliver rastløs og får kreatrang.

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!