mandag den 8. juli 2013

Jeg håber ikke, at det er af den falske type, igen.

Min cykel den fortjener åbenbart det bedste nu, hvor den er kommet hjem igen.
Den får mig til at trodse mit købestop. Måske får den mig endda til at gå lidt over gevind. Måske synes jeg bare den er meget værd.
Jeg ved kun at min gamle lås kostede 400 kr og alligevel ikke holdte den feje tyv væk.

Så.

Jeg har købt sikkerhed for 750 kr.



Læs forresten lige amarOramas post om tyveriet og se mig være forelsket i et cykelgensyn på et pænt billede.

6 kommentarer:

  1. Ja den ser da holdbar ud. Hold da op, den har man ikke bare i lommen, kan den foldes sammen, når du cykler??? mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Den gamle kunne skisme heller ikke bare være i lommen. Den var også tung, og til at vikle omkring. Men ja, den kan foldes.

      Slet
  2. Hold nu kaeft for en vild lås! Men godt, at din cykel nu er sikret bedre! De penge er sikkert godt givet ud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg skisme! Uanset er den billigere end en helt ny cykel eller at sætte en brugt i stand.

      Slet
  3. Jeg regner lige på din parade.

    så en udsendelse i tv om en cykeltyv. Han har en generator med i bilen og så en form for laser, der kan skære din lås over på 3 sekunder.

    "men det bruger jeg kun, hvis jeg virkelig gerne vil ha den".

    han anbefalede dog den lås du har der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, ja den så jeg nemlig også for et halvt år siden. Derfor jeg tog den der lås!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!