mandag den 1. juli 2013

Åh, du danske sommer. Dit svin.


Så planlægger jeg omhyggeligt en ny rute, for jeg bor på Christianshavn i den her uge. Hundepasser igen.
Ud omkring Sjællandsbroen og forbi en lille bitte rampe. Det er på tide at jeg prøver en rampe.
Jeg tager rullerne på og afsted med mig.
Hele 3-400 m når jeg, inden jeg panisk ruller i læ under Langebro.
For det styrtregner.
Slukøret tager jeg rulleskøjterne af og trisser hjem i plaskvåde strømper.

Danske sommer, er du ude på at hærge mine kuglelejer?
Det er din skyld jeg bliver fed og utrænet.
Og det er også din skyld at jeg nu er nød til at gå ud og lave trøstepopcorn.
Nå.




4 kommentarer:

  1. Regn er det værste for dine lejer, men det ved du jo. Synd at turen ikk blev til noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har så ondt af mig selv, når rul går i vasken!

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, men heldigvis nåede jeg en bette ruller i går!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!