mandag den 10. juni 2013

Rullejanteloven

Lørdag er jeg slet ikke udenfor uden mine 8 hjul. De ruller mig først en 10 kms tur til stranden, men det gør de jo så tit.
Senere spørger jeg rulleryller om aften tur, og ruller over broerne og væk fra Amager. Den lille havfrue fik et visit af os og de andre turister. Rullery og jeg er ved at lave en rullebande. Vi er så seje.

Søndag er jeg igen kæphøj og tager turen til stranden;

Se hvor det går fint ned af min vej.

Og stranden er flot og jeg møder flere forskellige rullevenner

Kækt tog jeg billeder af min rullecoolness. 

Og dog, sejere er jeg jo ikke. Lige ud foran det nye shawarmabiks rasper jeg jeg lige mit højre lår op.
Haha!
Det gør nas, men er pænt sjovt. 


Husk lige at du kan få fingrene i en af mine tegninger, lige her, og du kan joine helt til torsdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!