tirsdag den 28. maj 2013

mål

Nogle mål tager lidt tid. Mit rullemål i år er jeg blevet lidt ambivalent med.
Jeg vil lære at stoppe uden min tøsebremse.
Man kan bremse på forskelige måder på side by side rullerne. En af den er at klodse hjulene i sidelæns, men det laver et ret stort slid på hjulene, og nu har jeg jo lige købt nye hjul.
Man kan også dreje 180 grader og hoppe op på forklodserne. Jeg kan det godt, problemet er bare at jeg ikke tør med fart på, og hvad hjælper det så?


Jeg øver og øver på forskellige bremserier, men tøsebremsen er min ven, endnu.
I går trillede jeg rundt på Nørrebro og en varevogn der ikke overholdte sin højre vigepligt, og som jeg havde et mindre sammenstød med, fik mig til at indse to ting: Det er på tide at skrue den nye klods på, at og det er bare federe at bo på Amager, når man ruller så meget som jeg gør. Her er mere plads til mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!