tirsdag den 19. februar 2013

VELKOMMEN TIL PILLEGRILLEN!

Da jeg i sidste uge for sjov lavede grillbartema på min brændende kærlighed, anede jeg ikke hvad min gode rulle- og strikkeklubbuddy Kirsten Marie ville sætte igang. For i kommentarsporet skrev hun det fantastiske ord PILLEGRILLEN!

Fordi jeg er typen, der har det rigtigt rart og trygt med ironisk distance, banede KM nu vejen for en måde, for mig, at vise mere vegestuff frem på bloggen, på en dejlig ufrelst måde.

PILLEGRILLEN er fra nu af den del af de nye eventyr der viser mad frem, og det bliver i bedste grillbørge stil.
PILLEGRILLEN kendetegnes af ugly ass photoshop og den omtalte ironi. Dårligt layout er vejen frem for en hver grillbar.

Tag godt imod PILLEGRILLEN og kom gerne med en mening om Amagers nye alternative grillbar!

Dagens menu kan peppes op med mit nye pålægsguld;
Rå æblesmør, som jeg har hevet ud af denne bog,  og bruger til alt; Varm mad, brød, ost, lige en skehapser og bare venter på at jeg klasker en klat på en hotter.







6 kommentarer:

  1. Jeg er beæret, nej, rørt til tårer over, at mit navn nu for altid vil være kædet sammen med Pillegrillens opståen. Tak til videnskaben, tak til akademiet og ikke mindst tak til grillmutter-Pille!

    SvarSlet
  2. Du vil blive husket for evigt!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Hvordan kan man være andet!?
      Eller noget andet selvfedt.

      Og tak, Emma. Håber det lever på til forventningerne!

      Slet
  4. ha ha - du er så sejt! JEg er fan!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, ikke set den her kommentar før nu, Dejligt med en fan af pillegrillen!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!