lørdag den 16. februar 2013

fon

Fredag aften skete det så. Jeg blev online på en smart telefon. Den var lige ved at drukne i snotklude, men jeg slap den næsten ikke, når jeg pudsede. 
Ja her på Amager går det vildt for sig på fredage, for hvorfor gå ud, når man kan sidde i timevis og stirre på en lille sort firkant, som man kan prikke til?

Jeg fik prikket så meget at du nu kan finde mig som (fuldstændig vild overraskelse venter!!) paanyeeventyr på instagram og med mit rigtige navn på Honk, som er verdens sjoveste chatsystem, som en af designskoledamerne har udviklet.

Jeg håber ikke kameraet i den nye tlf vil overtage for meget af det arbejde, som mit gode lille Lumix ellers udfører, men det er nok naivt at tro at det ikke kommer til at ske i vis grad.


2 kommentarer:

  1. det er så herligt at du er på insta nu! yayyyyy

    God bedring til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Marian!

      Og bare vent, du skal nok blive træt af mine platheder... Hehe

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!