mandag den 10. december 2012

*BREAKING NEWS*

Forestil jer at overskriften blinker helt vildt, for der er nyheder på spil, som er vildere end, at der er kommet sne i weekenden!

Jeg løftede allerede sløret for skandalen på Fb i aftes, men det må deles med jer alle.
Jeg erfarede i aftes at jeg jeg stjålet bloggens identitet fra et tv-show, som jeg elskede som lille.
Tænk at der skulle gå 4 1/2 år inden at det gik op for mig, hvor stor en tyvetøs jeg er.
Det handler både om navn og hang til skrifttype. Ægte ran! Eller skrifttypen er dog kun meget inspireret jo.

Hvorfor fandt jeg ud af dette stykke brydende nyhedsstof?
Jeg følger med i Wikke og Rasmussens Julekalender på DR, fordi jeg er ret meget fan af deres universer, så da en af strikkedamerne lavede et link til good old Sonny Souffle chok show, og jeg trykkede straks på play. Og dette dukkede op:


Scheisse! Der er intet originalt over bloggen, i kan lige så godt bare slette den fra jeres feeders med det samme.

Se hele klippet lige her

FUK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!