fredag den 16. november 2012

Proces

Jeg sidder lige og tænker.
For der bliver sat en masse tanker i gang inde mit hovede i disse dage. Først efter jeg har undervist et par uger siden, og nu fordi jeg er begyndt på et coaching forløb hos Artlab.

Tankerne myldrer frem.
Jeg underviste i noget jeg holder af, nemlig proces. Designproces.

 Nu er jeg i en anden proces. En proces, hvor jeg finder en vej gennem job-junglen og finder MIN vej. Hvor det kreative felt kan kobles på nye steder, hvor jeg ser nye muligheder.
Jeg begynder at tro på det igen.
Jeg tror jeg kan.
Jeg ved jeg kan.

Det hele er en proces. Og det husker jeg på i de her dage, hvor jeg bliver semitvunget til at sætte ord og mål på de store spørgsmål, som rumsterer rundt i de lyserøde hovede.
Jeg bliver taget seriøst.
Det er nyt og jeg kan lide det.

Mon det giver mening med abstrakte tanker her på mit lille forum på det store internet? Det er de tanker der gør, at aktiviteten har været nedsat her, de sidste dage. De har været så fokuseret et andet sted.

 Fra en af mine designproceser. Idéudvikling. Udvikling. 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende med et coaching forløb - jeg håber, at du får alle tankerne til at falde på rette plads. Man skal skam ikke kimse af lidt udviklende tankevirksomhed =) Jeg tænker også MEGET i tiden.

    God weekend med tænkeri mm Pille

    //m

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget spændt på, hvad det ender med, altså helst job og karriereplan.
      Håber du får tænkt gode tanker!

      God søndag, til dig også Marian

      Slet
  2. Uh, spændende. Glæder mig til forhåbentlig at høre mere om det:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke at jeg kommer til at skrive lidt mere om det, men det myldrer også ret meget i hovedet lige nu. Altså med tankerne.

      Slet
  3. Bliver selv lidt inspireret :-)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!