mandag den 30. juli 2012

Åhhhh disse minder.. (tager mig til hovedet og dåner lidt)

Engang, så boede jeg i et stort hus. Fyldt med folk.
Huset lå i Kolding og vi fyldte det med håbefulde unge designstuderende, som os selv.
Jeg boede der i tre år. Tænk engang. I de tre år boede Louise, Ry og jeg der hele tiden, mens andre kun var der for kortere tider.
Mest af alt husker jeg det, som sjovt, festligt og hyggeligt, men der var da vist nogle gange lidt små konflikter på husmøderne.

Regner som besat og er kommet frem til, at det vist var i 2004-2007.
I 1998, for 14 år siden, flyttede jeg hjemme fra, og kun i 2 af årene har jeg boet alene, trods jeg aldrig har boet med en kæreste, som så mange andre.
Jeg har regnet mere, og er kommet frem til, at jeg har boet i bofælleskaber i 8 år af mit liv, og jeg vil slet ikke regne på hvor mange forskellige mennesker jeg boet med, men det er dælme mange.


Noget med morgenmadshyggeri
Mig til højre. 

Noget med fællespisning en gang om ugen

Noget med at gå kold i haven efter en bytur

Noget med fødselsdage

Noget med sjov



7 kommentarer:

  1. Jeg er fan af enhver følelse i de billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. også af de tømmermænd der ligger på lur der hvor vi sover i haven?

      Jeg er også fan.

      Slet
  2. Det ser dejligt ud. Godt, med mange, gode minder!

    SvarSlet
    Svar
    1. miiiinderne, dem har vi dog loov at haaa'! låålålålåååå

      Slet
    2. Jaaaaah nemlig lige dén!

      Slet
  3. EJ det ser hyggeligt ud! Jeg har boet sammen med én vendinde og én kæreste. Og så en masse da jeg gik på højskole, hvilket jeg aaaldrig troede jeg ville kunne. Men det kunne jeg! Og nu har jeg sådan lidt en hemmelig drøm om at flytte sammen med et vennepar (hvis nogen gider) i et stooort delehus og så skal vi allesammen have en maaaaasse børn og drikke rødvin og lave bål og grine og hygge os :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, gør det da, Det lyder sjovt. Udover lige det med at få en masse børn!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!