søndag den 5. februar 2012

maskeri

Søde veninde-damer holdte fin, fin, sjov, sjov opsigelsesfest i aftes, hvilket har resulteret i nogle mørke rander under mine øjne i dag. 
Heldigvis var jeg forudseende og hapsede et par, af deres fine masker med hjem, så jeg kan gemme randerne lidt væk. Jeg er sgu en af de skarpe knive, i den der famøse skuffe. 

Udover at blære mig med mit maske-tyveri, vil jeg lige sige, at der i aften på DR K, kl 21 er mulighed for at komme backstage på Hot Friture showet fra i fredags, og der er vist også mulighed for at få et glims af mig.
 Og det, kære medbloggere, er jo værd at sætte sig ned foran fjerneren for!

Nå, men tak for fest, masker (sig lige hvis i vil ha' dem igen, ik...) og randerne til Betina og Mette!



3 kommentarer:

  1. så dig:) et lynglimt der viste hvor travl, engageret, positiv, hjæplsom og glad du er<3
    love von mutti

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, jeg er glad for at du synes det der med glad og positiv, for jeg ser da så koncentreret ud, at jeg jo ser mega sur ud!
      Og tak for alle de andre søde ord også!!!!

      Slet
  2. det er i din koncentration om opgaven, jeg læser alle de andre ting<3

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!