fredag den 23. december 2011

åh hold da kaje, hun er glad for sig selv!

Men altså, jeg er nu bare mest glad for det i baggrunden. Se, det er sommer.
Den gode billedtager og med-safari-sammensvorgne AmarOrama har lige netop sendt det her billede til mig, og jeg fik sådan en sommelængsel. 
Lige nu er jeg placeret i min bedstemors køkken, og julemusikken lyder ud af hendes anlæg, så jeg skal skisme ikke klage. 
9 vagter i streg er overstået og jeg ramte jysk jord sent i aftes. Jeg glemte dumt nok, at lade snotten blive på den der ø, så jeg pudser næse endnu. Skidt pyt, for jeg har 5 dages fri og får jo nok stablet mere energi på benene de næste par dag!

Glædelig jul derude! 
Hurra!

4 kommentarer:

  1. glædelig jul også her.

    (tjek din mailboks) :D

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt foto og glædelig jul her fra :)

    SvarSlet
  3. Uden reller; jo tak og den var allerede tjekket :D

    Louise; Glædelig baghjul til dig også!

    Linda; tak, og lige præcis i lige måde til dig!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!